انواع دریچه منهول بر اساس مواد
نوشته شده توسط : محمد

دریچه منهول در انواع مختلفی تولید میشود که بیشتر این دریچه ها به صورت سفارشی تولید میشود اما برخی از این دریچه ها به صورت پیشفرض تولید میشود و از قبل در انبار ها موجود است که به مشتری ها ارائه میشود. نوع سفارشی دریچه منهول برای استفاده در بندرگاه ها و اسکله ها تولید میشود که تحمل باری تا حدود 100 تن را دارد اما چرا این نوع از دریچه ها به صورت سفارشی تولید میشود؟ قیمت این نوع دریچه ها بسیار بالا است به همین دلیل کارخانه ها از قبل شروع به تولید این دریچه ها نمیکنند زیرا باید این دریچه ها را انبار کنند تا به فروش برسد به همین دلیل به صورت سفارشی و بنا به درخواست مشتری آنها را تولید میکنند. اما نکته جالبی که اینجاست استفاده از دریچه های 40 تن است از این دریچه ها در بیشتر مناطق و بندرها استفاده میشود و بدون هیچ مشکلی به فعالیت خود ادامه میدهند.

 انواع بر اساس مواد مختلف مورد استفاده در ساخت منهول ها:

منهول پلی اتیلن

منهول پلی اتیلن

از مواد پلی اتیلن برای ساخت منهول های پلی اتیلن استفاده می شود. منهول پلی اتیلن در برابر آلاینده های فاضلاب مانند اسیدها و آلکی ها مقاوم است. مواد پلی اتیلن در برابر سایش، فرسایش و تماس با ذرات غرق شده در فاضلاب بادوام بوده و پایداری زیادی دارند.

ماده اولیه پلی اتیلن شکل پذیر است، بنابراین دچار جداشدگی و فرسایش ناشی از ذرات غرق شده در فاضلاب نمی شود. منهول های پلی اتیلن به دلیل ساخت یک تکه کاملاً آب بندی می شوند، بنابراین هیچ آب زیرزمینی وارد سیستم فاضلاب نمی شود و همچنین این منهول ها مواد فاضلاب را قادر به نفوذ به مخازن ذخیره آب زیرزمینی نمی کنند و بنابراین سیستم فاضلاب را واقعا مفید می کند.

این منهول ها همچنین از آلودگی مخازن ذخیره آب زیرزمینی که کاملاً ناسازگار و مطابق با محیط است جلوگیری می کند.

منهول بتنی پیش ساخته

پیش ساخته-بتن-مانهو

منهول های بتنی پیش ساخته در اندازه های مختلف در کارخانه تولید می شوند و با دقت در محل تحویل می شوند. منهول های پیش ساخته ساخته شده در سایت مونتاژ می شوند.
این یک نوع منهول سنتی است. با این روش می توان کیفیت خوب و همچنین نصب سریع را دریافت کرد.
منهول های پیش ساخته به دلیل طول عمر زیادشان به طور گسترده در سراسر جهان مورد استفاده قرار می گیرند.

منهول های فایبرگلاس

فایبرگلاس-منهول

این نوع منهول ها با تکنولوژی فایبرگلاس تولید می شوند. آنها شامل بشکه های منهول، پوشش، سرریز، فلوم، واحدهای جداسازی آب طوفان و غیره می باشند. جابجایی و نصب منهول های فایبرگلاس به دلیل وزن سبک آنها آسان است. منهول های فایبرگلاس سازگار با محیط زیست هستند و بسیار بادوام هستند.

 





:: برچسب‌ها: دریچه منهول,دریچه منهول کامپوریت, ,
:: بازدید از این مطلب : 233
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 23 فروردين 1401 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: